Els usuaris aproven amb nota el Servei d'Atenció a la Ciutadania del Consell de Menorca

Actualizado: martes, 16 junio 2009 19:45

MENORCA, 16 Jun. (EUROPA PRESS) -

El Consell insular de Menorca ha presentat avui una anàlisi del funcionament del Servei d'Atenció a la Ciutadania, que s'ha realitzat mitjançant un sondeig a 302 persones (181 a l'oficina de Maó i 121 en la de Ciutadella). El resultat de les enquestes demostra que la percepció dels usuaris després d'utilitzar d'aquest servei és superior a l'expectativa generada, de manera que l'índex de qualitat del servei se situa en un 110,3%.

En relació amb la valoració específica del servei destaca l'elevada satisfacció dels usuaris en relació amb el temps d'espera per ser atès, el compliment dels terminis fixats, l'adaptació dels horaris als usuaris, els coneixements per part del personal del servei, la correcta informació i orientació, l'amabilitat del persones, la bona comunicació de les oficines i la comoditat de l'espai d'espera, entre d'altres punts.

L'objectiu d'aquesta enquesta, que es va realitzar durant l'any passat, era conèixer el nivell de satisfacció dels usuaris i, a partir d'aquí, determinar el nivell de qualitat dels serveis oferts, els punts forts i les àrees de millora, el perfil de l'usuari i l'ús que es fa de la gestió de tràmits per via telefònica o internet.