Estaràs "respecta" les decisions que prengui el partit sobre la convocatòria d'un congrés extraordinari

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 21 septiembre 2009 18:10

MADRID 21 Sep. (EUROPA PRESS) -

L'eurodiputada del PP i expresidenta del la formació a Balears, Rosa Estaràs, ha manifestat avui el seu respecte a les decisions que prengui la nova direcció del partit respecte a la celebració d'un congrés extraordinari.

Així ho ha manifestat als mitjans de comunicació després de participar a una reunió que ha mantingut el president nacional del PP, Mariano Rajoy, amb parlamentaris i representants autonòmics per informar de les propostes del partit per a la presidència espanyola de la UE.

Preguntada sobre la seva opinió sobre la celebració d'un congrés extraordinari en el PP balear, Estaràs ha dit que "respecta el que faci" la nova direcció popular sobre aquesta qüestió, ja que "tot el que faci li semblarà bé".

Finalment i també pregunta per una enquesta difosa aquest cap de setmana sobre la valoració del nou president del PP José Ramón Bauzà, Estaràs es va limitar a indicar que aquest "ja ha demostrat, quan ha tingut àrees de gestió, que és un gran polític, un gran valor i una gran persona".

Contenido patrocinado