Formentera presentarà una reclamació a Gesa per les contínues avaries en el subministrament elèctric

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 14 julio 2009 19:42

FORMENTERA, 14 de juliol (EUROPA PRESS)

El conseller de Turisme i Mobilitat del Consell de Formentera, Josep Mayans, ha anunciat avui que la Institució Insular adoptarà una sèrie de mesures per donar solució a les contínues avaries de la companyia elèctrica Gesa, i alhora ha destacat que el Consell elevarà una reclamació com a entitat afectada i ha confiat que es prenguin les mesures oportunes per solucionar aquest greu problema per a l'illa.

Mayans ha assenyalat que durant tot el matí d'avui els tècnics del Consell han intentat posar-se en contacte amb l'elèctrica per descobrir els motius de la pana que va tenir lloc ahir, i que va deixar gairebé a la totalitat de l'illa sense subministrament elèctric durant quatre hores.

El conseller ha apuntat que no és la primera vegada que es produeixen fets similars, i ha recordat que la seva cartera "ja ha enviat dues cartes a l'elèctrica per demanar respostes de les contínues avaries, que causen perjudicis, tant als particulars com els empresaris".

El titular de Mobilitat i Turisme ha matisat que "donada la mancada informació de la filial", el Consell de Formentera aprofitarà la visita de la directora general d'Energia del Govern balear, Magdalena Tugores aquest divendres, per tractar aquest fet "i emprendre les mesures oportunes".

Alhora, el Consell Insular de Formentera posarà a disposició dels afectats un servei de reclamació i assessorament, que podrà ser utilitzat a partir de demà, 15 de juliol.

Des del Consell van concretar que totes aquelles persones que s'hagin vist perjudicades per l'avaria d'ahir podran dirigir-se a la Conselleria, omplir els fulls de reclamacions i, en cas de necessitar assessorament per determinar la quantia econòmica de cada perduda per dita pana, rebran assessorament dels serveis jurídics de la institució. .

Contenido patrocinado