El Govern obrirà l'estiu que ve un espai a Palma per a promocionar els productes locals i l'oferta cultural

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 10 mayo 2010 16:50

PALMA DE MALLORCA 10 May. (EUROPA PRESS) -

El Govern preveu obrir durant l'estiu que ve l'Espai Illes, un local en la cèntrica plaça Santa Eulàlia, en què promocionarà i farà degustacions dels productes locals de l'arxipèlag i que, a més, servirà per mostrar a turistes i residents totes les publicacions editades per l'Executiu autonòmic i exhibir, així, l'oferta cultural de les Illes Balears.

Durant una visita a l'Espai Illes, els responsables autonòmics d'Educació i Cultura i d'Agricultura i Pesca, Bartomeu Llinàs i Mercè Amer, respectivament, han considerat que es tracta d'un "lloc magnífic" tant per veure i degustar els aliments locals, com per comprovar tota la producció intel·lectual de les Balears.

La consellera d'Agricultura va incidir que aquest centre d'aproximadament 190 metres quadrats no està dirigit únicament als turistes que visitin les illes, sinó que també té per objectiu "mostrar la nostra cultura i bons productes" als residents perquè es conscienciïn de la qualitat d'aquests.

Així, en aquest Centre de Publicacions es podran adquirir únicament les obres editades pel Govern, mentre que, en el cas dels productes locals, aquests no es podran comprar, tot i que es remetrà a les persones interessades als comerços adequats per a la seva adquisició. A més, en aquest futur "centre de referència" es podran fer altres activitats com cursos de formació o presentacions de productes, és "una eina perquè les empreses de les illes siguin més competitives", ha indicat Amer.

D'altra banda, Llinàs ha assenyalat que en una tercera fase, el bar que està al costat de l'Espai Illes introduirà els productes locals en la seva carta com una forma més de portar a terme aquesta promoció.

Contenido patrocinado