PALMA DE MALLORCA, 29 de gener (EUROPA PRESS)
L'associació 'Consumidors 2.0' es va presentar avui en societat com una nova eina per vetllar pels drets dels consumidors d'Internet a l'arxipèlag, ja que es tracta d'un dels sectors en els quals "més es vulnera" la voluntat dels usuaris, i causa més "problemes" a l'hora d'interposar reclamacions.
Així ho ha explicat en roda de premsa el president d'aquesta associació, Iñaki Muñoz, qui ha afirmat que es tracta d'una iniciativa que pretén saciar la situació de "desemparament" que pateixen tots i cadascun dels ciutadans que desitgen "interposar alguna queixa o reclamació" respecte a aquesta matèria.
D'aquesta manera, 'Consumidors 2.0' recollirà totes les queixes o denúncies que els usuaris afectats facin arribar al correu electrònic establert l'ocasió: info@consumidors20.org, i que farà, al seu torn, de "filtre" abans de fer-les arribar a la Direcció General de Consum.
Per aquesta raó, el director general de Consum del Govern, Diego González, ha assegurat que la posada en marxa d'aquesta organització suposa "una major potenciació de la relació entre el sector empresarial i el consumidor", i alhora ha remarcat que "gràcies a l'associació" el ciutadà coneixerà "com defensar els seus drets més que mai", en una situació de crisi econòmica.
Així, el pes de les reclamacions que arribin a l'organització "tindran un major pes que la que pugui interposar un ciutadà individual", ha assegurat Muñoz, qui va incidir, també, en la necessitat de crear a l'arxipèlag un "hàbit de consum responsable".
Finalment, recordar que totes les persones interessades a conèixer més informació sobre aquesta recent creada associació, o aquells que vulguin interposar qualsevol mena de reclamació sobre aquesta qüestió, poden acudir al web http://consumidors20.org