El nou Poble Espanyol acollirà entre el 4 i el 8 de desembre la VII Edició del tradicional Mercat de Nadal

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 30 noviembre 2010 13:26

PALMA DE MALLORCA 30 Nov. (EUROPA PRESS) -

El nou Poble Espanyol de Palma acollirà entre el 4 i el 8 de desembre, entre les 12.00 i les 22.00 hores la VII Edició del Mercat de Nadal, on els visitants podran degustar una selecció de la millor gastronomia espanyola i alemanya i fer les seves compres nadalenques a preus molt assequibles.

En un comunicat, els organitzadors d'aquest event han assenyalat que el Mercat disposa d'una "àmplia i variada" oferta de productes per a tota la família en els seus estands, que ofereixen tant productes artesanals i decoratius com bijuteria, moda, complements i regals.

Alhora, han afegit que també s'habilitaran expositors per a la degustació de plats típics d'Espanya i Alemanya, així com el tradicional vi calent, mentre que, d'altra banda, ha destacat que mentre els pares fan les seves compres nadalenques, els més petits podran gaudir de divertides atraccions.

Durant el 2009, segons han subratllat els organitzadors, es va incrementar l'afluència al Mercat de Nadal un 10%, respecte l'any passat, i han estat al voltant de 12.000 els visitants que van poder gaudir d'un "entranyable i familiar ambient nadalenc" en el Nou Poble Espanyol. Així, aquest any esperen superar aquesta xifra, ja que el Mercat "s'ha consolidat com un dels millors de Mallorca".

Contenido patrocinado