El Passeig Marítim comença una transformació dels seus locals per tal de recuperar el 'glamour' que tenia fa uns anys

Actualizado: viernes, 20 febrero 2009 20:13

PALMA DE MALLORCA, 20 Feb. (EUROPA PRESS) -

El Passeig Marítim de Palma pretén recuperar el 'glamur' i la classe que tenia fa uns anys quan els locals més emblemàtics de la zona eren punts de referència no només en el panorama nacional, sinó que també comptaven amb prestigi internacional. Aquest és el cas del conegut establiment d'oci Tito's, famosos ascensors del qual amb vista a la Badia de Palma, tornaran, a partir d'aquesta nit, a "reinventar aquesta llegenda".

Així ho va exposar en declaracions a Europa Press un dels responsables d'aquest nou concepte, conegut com a Gala De Noche (G.D.N), Juan Salas, qui ha afirmat que es tracta d'una iniciativa amb la qual es pretén "culturitzar" l'usuari de la nit palmesana, a través de "música de qualitat, major atenció a la clienta i un ambient amb el qual tot el món s'asseu a gust".

Una nit, la d'avui, que començarà a les 23.00 hores amb una nova era, en què el client ja notarà el canvi amb tan sols sortir de l'ascensor", ja que treballadors de la sala l'indicaran si desitja reservar alguna zona per a "una major comoditat". Tot i això, Salas ha afirmat que es tracta que el client s'asseu "molt còmode" pel que fa entre a la discoteca.

Així, va revelar que a partir d'aquesta mateixa nit, els assistents a la sala trobaran música diferent a la qual solen estar acostumats, des de Pop dels anys 80 i 90, passant pel 'House' "cantat" més enganxós, a la música que triomfa en les pistes de ball de tota Europa, així com fora de les fronteres europees, i fins i tot "tornen les lentes", pels més romàntics.

En aquest sentit, Salas ha assegurat que es tracta d'un "nou concepte que no té res a veure" amb el públic que acudeix a la coneguda sala de la capital balear durant els mesos estivals, doncs aquesta 'nova etapa' persegueix fidelitzar a aquelles persones que, fa ja alguns anys, acudien de manera assídua a la qual es coneixia com 'Gala De Tarde'.

És per aquesta raó, va comentar un dels responsables, que es vol trencar amb la imatge que la societat tenia fins ara de la sala, per tal de recuperar "l'esplendor" amb el qual comptava fa uns anys quan personalitats de diferents punts d'Espanya, i d'altres llocs, acudien a la sala a causa del 'glamur' que en ella es trobaven.

LA CRISI MOLT PRESENT

L'actual crisi econòmica no coneix fronteres i també arriba fins als establiments d'oci que, des fa uns mesos, es veuen obligats a llançar ofertes i preus especials per cridar l'atenció dels joves.

Per aquesta raó, a partir d'aquesta nit, i dins el pla de fidelització dels assistents, es crearan "estratègies", que se n'aniran revelant a poc a poc perquè els joves obtinguin descomptes i ofertes especials 'anti-crisis' a mesura que avancin les sessions --fins a un total de 20, previstes per a mitjans de juny--, quan G.D.N tancarà les portes durant els mesos d'estiu per donar pas a un altre tipus de franceses dirigides, sobretot, als turistes.

Unes estratègies que, segons ha avançat Salas, estan "molt en la línia de la societat actual", ja que moltes persones han deixat de sortir de marxa a causa dels excessius preus que, en determinats establiments nocturns, tenen les consumicions.

En aquesta línia, ha remarcat que "pagar 12 euros per una copa és il·lògic", de manera que es fomentaran idees i conceptes perquè el que desitja assistir a la sala els divendres a la nit, "des dels 18 fins a 100 anys", pugui estalviar-se uns euros que li permetin arribar a final de mes sense problemes.