PALMA DE MALLORCA 24 Jun. (EUROPA PRESS) -
La pensió mitjana de jubilació ha assolit el mes de juny els 801,64 euros mensuals a Balears, un 3,8 % més que en el mateix mes del 2009. Una vegada més, Balears se situa a la cua pel que fa a la quantia rebuda, només per davant de Galícia (650,61 euros), Extremadura (663,99) i Múrcia (685,55), segons dades fetes públiques avui pel Ministeri de Treball i Immigració.
A nivell nacional, la pensió mitjana de jubilació ha arribat al juny als 883,68 euros mensuals, fet que suposa un 3,5% més respecte al mateix mes del 2009.
La pensió mitjana del sistema, que comprèn les diferents classes de pensió (jubilació, incapacitat permanent, viduïtat, orfandat i a favor de familiars), s'ha situat a l'iniciar-se el present mes a Balears en 707,79 euros mensuals, fet que suposa un augment interanual del 3,4%, i va beneficiar a 165.603 persones.