9-M.- Pizarro, Acebes i Ana Mato participaran en la campanya electoral que desplegarà el PP a Balears

Actualizado: martes, 19 febrero 2008 20:42

PALMA DE MALLORCA, 19 de febrer (EUROPA PRESS)-

El PP ha confirmat la presència a Balears durant els actes de campanya electoral d'alguns dels principals dirigents del partit, com és el cas del secretari general de la formació, Ángel Acebes, i les intervencions dels candidats al Congrés per Madrid, Manuel Pizarro i Ana Mato, segons fonts consultades.

El líder del PP, Mariano Rajoy, no acudirà a les Illes durant el període de campanya electoral que tancarà el 7 de març a Madrid --centrant la seva participació política a les illes per demà--.

Alhora, fonts 'populars' van detallar a Europa Press que es desplegarà un "moviment constant" de destacats dirigents populars en els actes electorals, combinat amb l'activitat contínua dels candidats insulars.

Les característiques concretes del territori insular fan que la campanya electoral a Canàries o a Balears estigui "molt fixada als candidats de cada illa, ja que posseeixen un major coneixement i proximitat amb les qüestions que interessen a la ciutadania", van apuntar sobre aquesta qüestió.

PRESENTACIÓ DE CAMPANYA

Precisament avui, el director de campanya del PP, Piadós García-Escuder, i el secretari executiu de Comunicació, Gabriel Elorriaga, van presentar la campanya electoral del candidat 'popular', que tindrà com a lema 'Amb cap i cor'.

Els 'populars' han contractat 6.000 tanques publicitàries a tot Espanya, 185 lluminosos, 50 monoposts, 1.455 cabines, 13.000 banderoles, 1.140 'moopis' i 8.655 pancartes.

També distribuiran 800.000 cartells per tota la geografia espanyola i es llogaran vehicles 'Smart' per fer campanya en aquells municipis que tenen majors restriccions per desplegar elements publicitaris, com puguin ser les ciutats Patrimoni de la Humanitat com el cas d'Eivissa.

Les tanques comptaran amb característiques pròpies en cada província i Comunitat Autònoma, ja que es combinaran la imatge de Rajoy amb els candidats al Congrés i el Senat. A més, el PP tindrà en compte els idiomes cooficials tal com ha fet en altres campanyes electorals.

El primer partit de l'oposició ha contractat també 748 falques per a ràdio i cadenes nacionals, així com per a publicitat a Internet. A més, portarà a terme un total de 423 insercions en premsa.

El PP ha realitzat tres tipus de 'mailing' --la carta que els partits envien als ciutadans--: El primer d'ells amb caràcter genèric i "universal" estarà dirigit als gairebé 34 milions de persones; el segon, ho rebran un total de 550.000 residents absents; i el tercer estarà destinat a l'1,8 milions de nous votants.