El PP reclama al Govern que es "mobilitzi" per "reconduir" la taxa alemanya i no es "jugui amb el pa" de les Balears

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 14 junio 2010 16:48

PALMA DE MALLORCA 14 Jun. (EUROPA PRESS) -

La diputada del PP per les Balears al Congrés Maria Salom ha considerat avui una "molt mala notícia per a Balears" la nova taxa aèria mediambiental a Alemanya proposta per la canceller, Angela Merkel, per reduir el dèficit i va reclamar a l'Executiu central o autonòmic que es "mobilitzin" i recondueixin la situació ja que "ens juguem el nostre pa".

En declaracions als periodistes, la popular ha destacat que la comunitat balear "viu bàsicament dels anglesos i dels alemanys" de manera que, si es "penalitza" als segons, els polítics "ens hauríem de mobilitzar per intentar fer veure al govern alemany que serà perjudicial per a la nostra comunitat".

Preguntada sobre si aquesta negociació l'hauria d'impulsar l'executiu central o el Govern, la diputada únicament ha assenyalat que li "tant és com ho facin però que parlin, de la manera que sigui més ràpida, àgil i eficaç". El fet que s'imposi una "barrera, impediment o un major preu" al turisme alemany és un tema "massa important per a Balears".

Per aquesta raó, va exigir que "s'arribi a algun acord" amb l'Executiu alemany perquè "no els surti més car sortir del seu país" als germànics ja que això serà "dolent per a nosaltres", ha conclòs.

Contenido patrocinado