Rafa Nadal comença a gravar a Mallorca un nou anunci promocional de Balears per atreure al turisme

Actualizado: miércoles, 12 agosto 2009 15:49


PALMA DE MALLORCA, 12 Ago. (EUROPA PRESS) -

El tenista manacorí Rafa Nadal va començar a gravar a un veler a Mallorca, abans de partir al Màster Sèries de Mont-real, la primera part del nou anunci promocional de les Balears destinat a atreure al turisme a les diferents illes durant la temporada que ve, en el marc del conveni de col·laboració iniciat el desembre del 2008 amb la Conselleria de Turisme, mitjançant el qual el número 2 del tenis mundial de l'ATP serà la imatge de l'arxipèlag durant els pròxims tres anys.

En un comunicat, la Conselleria dirigida per Miquel Nadal ha explicat que es tracta d'un anunci gravat completament a Balears, que pretén promocionar "no tan sols el destí, sinó també els principals productes turístics de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera", de manera que dins de l'anunci sortiran imatges de totes les illes.

Per qüestions d'agenda del tenista, ha indicat que el rodatge es caldrà fer en diferents dies i, de moment, la Conselleria de Turisme ha gravat ja una primera part que ha tingut lloc en un vaixell de vela a la zona de sa Ràpita, és Trenc i Cap Salines, amb l'illa de Cabrera al fons. Així, aquesta primera part del rodatge es completarà amb altres imatges, encara per gravar, en diferents ubicacions de l'arxipèlag, en els que es reflectiran altres atractius d'aquesta Comunitat Autònoma, com els camps de golf, la naturalesa, el senderisme i l'oci.

La Conselleria va detallar que amb totes aquestes imatges que s'estan gravant està previst que es facin dos models d'espots publicitaris, de manera que uns seran genèrics de Balears, mentre que els altres seran específics per a cada una de les illes.

Nadal no és la primera vegada que presta la seva imatge per a la promoció de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera, ja que la temporada passada, la Conselleria de Turisme ja va utilitzar al tenista manacorí com imatge de les illes en un espot publicitari, que ha estat emès en les principals televisions de mercats de gran importància per a l'arxipèlag, com és el britànic, l'espanyol o l'alemany.

Precisament, el Govern va pagar un total de dos milions d'euros al tenista mallorquí per la seva participació en el citat anunci publicitari, que va constituir el nucli central de la campanya publicitària de xoc que la Conselleria de Turisme va llançar durant els primers cinc mesos del 2009 sobre els tres principals mercats emissors de visitants cap a Balears.

Concretament, la campanya va tenir un cost de cinc milions d'euros, que es van repartir entre la memòria cau de Nadal, la realització de l'espot i la seva difusió en les principals cadenes de televisió espanyoles, britàniques i alemanyes, sempre en horari de màxima audiència i amb un missatge basat que el tenista animava a britànics i alemanys a visitar "la seva casa", que són les quatre illes que conformen l'arxipèlag.