PALMA DE MALLORCA, 18 d'abril (EUROPA PRESS)
L'entitat 'Sa Nostra' obrirà el pròxim 21 d'abril el termini de la convocatòria 2008 de beques per estudiar a l'estranger, mitjançant les quals els joves estudiants balears poden obtenir ajudes al desplaçament --600 euros--, la matrícula --2.000 euros-- i mensualitats de fins a 1.200 euros per estudiar a les millors universitats del món.
Segons ha informat l'empresa en un comunicat, el terme per presentar sol·licituds es tancarà el 16 de maig i a la convocatòria es poden presentar els joves titulats superiors o els estudiants d'últim curs de carrera, de qualsevol disciplina acadèmica.
La convocatòria dóna l'oportunitat d'ampliar estudis sense limitar la disciplina o l'elecció de centre o de país de destí, i durant aquests anys l'entitat ha atorgat 159 beques de les quals s'han beneficiat 138 becaris, que han anat en la seva majoria a estudiar a països com el Regne Unit, Alemanya, Estats Units, França i Itàlia.
En relació amb les matèries, els becats estudiaran en la seva majoria Economia i Informàtica, seguit de dansa, música i estudis científic-tècnics i socials. L'objectiu d'aquest programa d'ajudes és aconseguir nivells adequats d'exigències científiques i artístiques entre la societat balear.