Son Sant Joan millora el sistema d'informació al públic amb més avisos en pantalla i menys missatges per megafonia

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 26 noviembre 2010 20:57

PALMA DE MALLORCA, 26 Nov. (EUROPA PRESS) -

L'aeroport de Palma ha portat a terme una sèrie de millores en el sistema d'informació al públic, entre les quals, destaquen la potenciació d'avisos a través de les pantalles i la reducció dels missatges per megafonia, amb la finalitat de subministrar una informació "útil, pràctica i funcional" per al passatger.

Segons un comunicat, amb aquest canvi, Son Sant Joan s'uneix a altres aeròdroms d'AENA que han modificat el seu sistema amb la finalitat d'oferir una informació més satisfactòria als passatgers, així com contribuir a fer "més agradable i silenciosa l'estada de viatgers i acompanyants, i dels propis utilitzats de l'aeroport".

Concretament, "s'han reduït els missatges de megafonia general relatius a l'embarcament, última cridada i avisos a passatgers, que en moltes ocasions queden molestos i no aporten valor afegit al passatger, excepte a les zones pròximes a les portes d'embarcament, a les quals l'avís fa al·lusió".

Alhora, per millorar la informació visual, s'han substituït els antics monitors per pantalles planes i de major mida, en les quals es publica la porta d'embarcament una hora abans de la sortida del vol. A més, s'han inclòs missatges de text en moviment per captar millor l'atenció del passatger.

A través dels més de 350 monitors distribuïts en diferents punts de les instal·lacions, els passatgers poden conèixer en temps real l'estat del vol, la seva porta d'embarcament i les possibles incidències que podrien afectar a l'hora de sortida.

Per donar a conèixer la nova mesura relativa al sistema d'informació als usuaris, la megafonia de l'aeroport emet de manera continuada un missatge informatiu en quatre idiomes.

Amb aquests canvis, Son Sant Joan s'alinea amb altres aeroports internacionals i de la pròpia xarxa d'AENA, en els que s'han portat a terme actuacions similars per millorar el servei d'informació a passatgers.

Contenido patrocinado