Successos.- Una dona resulta intoxicada en un incendi produït a un habitatge a la Sínia des Muret (Maó)

Una dona és traslladada a l'Hospital Mateu Orfila a causa d'una intoxicació per fum

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 30 junio 2010 16:18

MENORCA, 30 Jun. (EUROPA PRESS) -

Una dona ha estat traslladada pel Servei d'Urgències 061 a l'Hospital Mateu Orfila a conseqüència d'una intoxicació per fum que s'ha fet després d'incendiar-se el seu habitatge, situat en el segon pis d'una finca ubicada a la zona de sa Sínia des Muret, a Maó, segons ha informat el servei d'emergències del 112 a Europa Press.

El foc s'ha declarat al matí i al voltant de les 11.30 hores els efectius de bombers, 112 i 061 es trobaven al lloc dels fets, treballant en l'extinció de les flames i en l'atenció a l'ocupant de l'habitatge.

El succés ha provocat retencions a la carretera que uneix Maó amb el municipi veí d'Es Castell, i la Policia Local ha hagut d'organitzar el trànsit en el tram afectat, inclòs l'encreuament de la rotonda Abu Umar.

Contenido patrocinado