Successos.- Mor un ciclista alemany després de tenir un infart a la carretera que uneix Sa Pobla i el Port d'Alcúdia

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 23 febrero 2009 13:39

PALMA DE MALLORCA 23 Feb. (EUROPA PRESS) -

Un ciclista de 60 anys i nacionalitat alemanya va morir aquest matí després de tenir un infart a la carretera que connecta Sa Pobla amb el Port d'Alcúdia, segons han informat fonts de la Policia Local d'Alcúdia a Europa Press.

Al lloc del succés es va desplaçar una UCI mòbil del servei d'emergències del 061 i un metge del Punt d'Atenció primària d'Alcúdia. El personal de l'ambulància va practicar a l'home les maniobres de reanimació cardiopulmonar, però no van poder fer res per salvar-li la vida.

Fonts de la Guàrdia Civil de Trànsit van informar a Europa Press que el succés s'ha produït a les 10.30 hores, quan el ciclista ha caigut de la seva bici després de patir un infart, i van descartar que la mort de l'home sigui conseqüència d'un accident després de topar amb un vehicle.

Per la seva banda, la dona del mort va acudir al lloc del succés i ha explicat que el seu marit s'havia queixat pel matí d'un dolor abdominal, i malgrat això havia decidit sortir a pedalejar per la carretera.

El succés s'ha produït a cinquanta metres de la rotonda que comunica amb la carretera MA-3470, al terme municipal d'Alcúdia.

Contenido patrocinado