Vives reitera que les declaracions d'Estaràs sobre la reducció de càrrecs són una "frivolitat"

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 4 agosto 2008 16:08

PALMA DE MALLORCA 4 Ago. (EUROPA PRESS) -

La consellera de Comerç, Indústria i Energia, Francesca Vives, va remarcar avui que les declaracions realitzades per la presidenta del PP balear, Rosa Estaràs, en les que propugnava la reducció d'alts càrrecs com una de les mesures contra la crisi, són una "frivolitat" ja que "quan era vicepresidenta del Govern no pensava igual".

Després de la firma d'un conveni sobre la història de la mineria, Vives va sostenir que "cal ser prudents i fer declaracions amb coherència".

Sobre el Consorci per al Desenvolupament Econòmic de les Illes Balears (CODEIB), que depèn del seu departament, va detallar que no cal "eliminar-lo" sinó utilitzar-lo com "la bona eina que és". Alhora, va apuntar que es deu "gastar el necessari" i "justificar els diners públics".

Pel que fa a si el Govern interposarà una querella a la Fiscalia Anticorrupció, la consellera va explicar que el treball de l'executiu balear és "governar i donar un servei als ciutadans" així com "mirar al futur, no al passat", va precisar.

Contenido patrocinado