Mateu Morro, nomenat director del Fogaiba i Ana Aguedad, del SOIB

La portaveu del Govern, Pilar Costa, i el conseller de Vivenda i Mobilitat, Marc Pons, en roda de premsa.
La portaveu del Govern, Pilar Costa, i el conseller de Vivenda i Mobilitat, Marc Pons, en roda de premsa. - CAIB
Europa Press Islas Baleares
Publicado: viernes, 2 agosto 2019 16:27


PALMA DE MALLORCA, 2 Ago. (EUROPA PRESS) -

El Consell de Govern ha aprovat aquest divendres el nomenament de dos directors generals i altres crrecs de diferents ens de l'Administració autonmica, entre els quals hi ha, el nou director del Fons de Garantia Agrria i Pesquera (Fogaiba), Mateu Morro, i la del Servei d'Ocupació de Balears (SOIB), Ana Aguedad.

La portaveu del Govern, Pilar Costa, ha afegit que, en concret, en la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors s'ha nomenat a Ana Galmés nova directora general del Tresor i Política Financera, i a Francesc Miralles, nou director general de Cooperació Local i Patrimoni.

Així mateix, per part de la Conselleria de Model Econmic, Turisme i Treball, s'ha nomenat, a més d'Aguedad, a Rubn Castro director de l'Institut Balear de Seguretat i Salut Laboral (Ibassal).

D'altra banda, en la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació, a més de Morro, Sebasti Lliteres estar al capdavant de l'Institut Balear de la Joventut, rgan depenent de la Conselleria d'Assumptes Socials i Esports.

Els nomenaments produts en la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors s'emmarquen en la reestructuració de les rees d'aquest departament, en el qual l'antiga Direcció general del Tresor, Política Financera i Patrimoni, que ocupava José Luis Gil, es distribueix en dues direccions generals, de manera que Patrimoni tornar a funcionar com una direcció general separada del Tresor i incorporar noves competncies en matria de contractació i de coordinació territorial.

Igualment, el nou director general de Relacions Exteriors, Antoni Vicens, assumir també la direcció del Centre Balears Europa, que fins ara comptava amb un director gerent. La integració i la coordinació d'aquestes funcions permetr realitzar accions de forma conjunta.

Contenido patrocinado