AENA posa en servei una línia d'atenció telefònica per a passatgers amb discapacitat auditiva

Actualizado: miércoles, 26 mayo 2010 13:44

PALMA DE MALLORCA, 26 May. (EUROPA PRESS) -

Aeroports Espanyols i Navegació Aèria (AENA) posarà en servei avui una línia d'informació i atenció telefònica per a passatgers amb discapacitat auditiva i de la parla, segons ha informat ahir el gestor aeroportuari.

Aquest servei permetrà a l'usuari amb aquestes discapacitats contactar amb el servei d'informació i atenció telefònica des del seu telèfon mòbil mitjançant missatge de text, en temps real i sense necessitat que altres persones actuïn com intermediari.

Per accedir al servei, operatiu les 24 hores del dia cada dia de l'any, les persones interessades deuran descarregar-se gratuïtament en el seu telèfon mòbil el programari necessari bé en el web: http://www.telesor.es/telesormovil.php o a través de la pàgina web d'AENA :http://www.aena.es.

A partir d'aquest moment, l'interessat podrà trucar els números d'informació d'AENA (902 404 704 / +34 91 321 10 00) per a qualsevol consulta i fins i tot fer la sol·licitud d'assistència en els aeroports de la xarxa d'AENA.