AENA presenta avui la segona campanya per potenciar les vendes de les botigues adscrites a la xarxa

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 16 octubre 2009 15:13

MADRID 16 Oct. (EUROPA PRESS) -

Aeroports Espanyols i Navegació Aèria (AENA) posarà en marxa avui la segona campanya de promoció a Barcelona-El Prat (T1 i T2), Bilbao, Fuerteventura, Madrid (T4), Menorca, Palma de Mallorca, Tenerife Sud i Saragossa destinada a fomentar l'activitat comercial dels concessionaris ubicats en les seves instal·lacions.

El 2008, els ingressos comercials d'AENA es van elevar un 1,94% fins a 607 milions, dels quals el 41,6%, un total de 250 milions d'euros, va correspondre a les botigues i restauració.

La segona campanya, que durarà fins al 25 d'octubre i se suma a la feta a final de setembre, consistirà en l'aplicació de descomptes directes en les compres i consumicions realitzades en els comerços agrupats sota la marca Botigues de l'Aeroport en aquests vuit aeroports.

En aquesta promoció, es lliuraran "rasques" amb descomptes directes de dos euros per compres iguals o superiors a 20 euros, i premis directes de 50 euros a canviar en qualsevol concessionari de l'aeroport. La rebaixa es realitzarà directament de la compra del passatger, de manera que si realitza una compra per valor de 20 euros pagarà sol 18 euros. En total, en la campanya es repartiran uns 750.000 rasques.

En la seva primera campanya, del 21 al 30 de setembre, AENA va obsequiar als passatgers amb un joc de borsa de mà i moneder per les compres realitzades en les Botigues de l'Aeroport dels mateixos aeroports.

Contenido patrocinado