Barceló manté la seva aposta per Cuba on obrirà un sisè hotel el juliol

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 27 mayo 2010 16:43

MADRID 27 May. (EUROPA PRESS) -

El grup Barceló manté la seva aposta per Cuba, on obrirà un nou hotel, el 'Barceló Arenes Blanques', de quatre estrelles i 358 habitacions i ubicat en Varador, amb el qual eleva a sis els seus hotels al país, ha informat avui la cadena hotelera mallorquina.

Aquest establiment formarà, al costat del 'Barceló Solymar' de cinc estrelles i 525 habitacions, el resort 'Barceló Solymar - Arenes Blanques', un complex integrat amb una oferta total de 883 habitacions.

La companyia mallorquina ja opera a Cuba el 'Barceló Marina Palace', de 548 habitacions i cinc estrelles i el 'Barceló Cayo Libertad', situat a la punta de la península amb de 85 habitacions, que constitueix el Club Premium de la instal·lació.

El 2009, Barceló Hotels & Resorts ha obert les portes del 'Barceló Cayo Santa María', complex de luxe de nova construcció situat al Cayo del seu mateix nom i que està integrat per dos hotels de cinc estrelles i un total de 1.308 habitacions.

Aquestes incorporacions s'afegeixen a la inauguració el mes de febrer passat del seu cinquè hotel a Cuba i el seu primer establiment urbà a l'illa, el 'Barceló Havana Ciutat', un de 186 habitacions i cinc estrelles, de manera que la companyia comptarà amb de sis establiments per a una oferta total de 3.010 habitacions.

Actualment, Cuba és el tercer destí de l'Amèrica Llatina en què Barceló Hotels & Resorts disposa d'una major oferta, després de Mèxic i República Dominicana.

Contenido patrocinado