PALMA DE MALLORCA 23 Abr. (EUROPA PRESS) -
La Conselleria de Comerç, Indústria i Energia llançarà dissabte que ve la campanya de promoció dels productes frescos --com fruites, verdures i hortalisses-- autòctons entre els ciutadans de les Balears sota el lema 'Fent força', amb la qual es pretén donar prioritat als productes de l'arxipèlag respecte dels importats des d'altres regions.
Així ho va detallar en roda de premsa la consellera del ram, Francesca Vives, qui ha destacat que es tracta d'una campanya "fresca i divertida" que busca "la complicitat" amb el sector i que té un objectiu "molt clar" com és incentivar el consum de fruita i verdura local entre les famílies joves i els nens i nenes que comencen a influir a les decisions de compra dels seus pares.
Per aconseguir aquest objectiu, la campanya té la col·laboració del jugador de bàsquet del Portland Trail Blazers, el mallorquí Rudy Fernández, que és la imatge de la campanya. Aquesta és la primera activitat que es fa en aplicació del conveni de col·laboració signat fa poc amb el basquetbolista que es preveu participi aquest any en tres campanyes de promoció dels productes agroalimentaris de l'arxipèlag.
Finalment, la consellera ha remarcat que les esmentades accions de la campanya es desenvolupen coincidint amb el començament de la campanya "fort" de producció de fruita i verdura d'estiu, amb el màxim de producció i consum que es registra durant el mes de juliol, coincidint en gran part per les altes temperatures estivals.