Consell.- El Govern destina 11 milions d'euros a construir un nou edifici en la UIB per a Ciències de la Salut

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 3 diciembre 2010 19:06

PALMA DE MALLORCA 3 Dic. (EUROPA PRESS) -

El Consell de Govern ha autoritzat al conseller d'Educació i Cultura, Bartomeu Llinàs, per destinar a prop d'11 milions d'euros a la construcció i equipament del nou edifici interdepartamental del campus universitari previst per acollir els ensenyaments de grau d'infermeria, fisioteràpia i psicologia, adscrits a la branca de coneixement de Ciències de la Salut.

Després de la reunió del Consell de Govern, la portaveu, Joana Barceló, ha explicat que el projecte inicial d'aquest nou edifici ha estat finançat pel COFIU i, amb el conveni de col·laboració financera aprovat aquest divendres, la Conselleria d'Educació i Cultura assumeix la construcció i l'equipament valorats en 7,6 milions d'euros i els costos derivats de les operacions financeres per un import de 3,06 milions d'euros.

Preguntada pel calendari de les obres, Barceló ha anunciat que el projecte concret i la data de començament i finalització seran presentats en els pròxims dies per Llinàs i la rectora de la UIB, Montserrat Casas.

Contenido patrocinado