El Consell ofereix més de 2.000 places de natació destinades als escolars de Mallorca pel curs 2008-2009

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 20 octubre 2008 19:22

PALMA DE MALLORCA, 20 d'octubre (EUROPA PRESS)-

El Consell de Mallorca ofereix més de 2.000 places, entre les quals s'inclouen les destinades a educació especial sense límit d'edat, per als escolars que vulguin aprendre i practicar aquest esport en 11 piscines municipals i centres esportius de l'Illa.

El programa, que està impulsat pel Departament d'Esports i Promoció Sociocultural, està en marxa des del passat 11 d'octubre i està destinat a nens i nenes d'entre 3 i 16 anys, ha informat avui el Consell en un comunicat.

El termini d'inscripció continua obert en les piscines concertades que participen en aquesta iniciativa. Les classes, que tenen lloc cada dissabte fins al mes de juny vinent, es fan en les piscines municipals d'Artà, Alcúdia, Inca, Esquitxos i Gimnàs de Manacor, Sa Pobla, Campos, Felanitx, Llucmajor i Porreres.

Contenido patrocinado