Dunkin Coffee tanca 2008 amb 40 punts de venda a Espanya, dels quals cinc franquícies estan a Balears

Actualizado: jueves, 8 enero 2009 20:39

PALMA DE MALLORCA/SEVILLA, 8 de gener (EUROPA PRESS)

La cadena especialitzada en cafè i rosquilles Dunkin Coffee va acabar l'exercici 2008 amb 40 punts de venda operatius a Espanya, dels quals cinc franquícies es troben a Balears.

Segons va destacar el grup estatunidenc, Dunkin Coffee preveu arribar als 200 establiments a Espanya en un període de cinc anys, ha informat avui la companyia, que ha finalitzat l'exercici amb 40 punts de venda operatius al país, després de posar en funcionament un total de 18 establiments en 2008. D'aquests 40 punts, vuit estan a Andalusia, 17 a Catalunya i deu a Madrid.

Aquestes xifres responen al model d'expansió que la companyia es va proposar fa més d'un any per al seu desenvolupament al mercat espanyol, basat en aliances estratègiques amb grups empresarials de l'àmbit de la restauració, que operen com multifranquiciats regionals.

A més, va assegurar que els bons resultats de la cadena es deuen, fonamentalment, a la recerca constant de nous productes que tenen com a objectiu incrementar la proposta dels seus establiments i acostar-se més al consumidor.

Actualment Dunkin Coffee té la col·laboració del Grup NRS pel seu desenvolupament a Andalusia, Madrid i Franquícies Eivissa que opera a Balears, Catalunya i Llevant. A més, l'ensenya està especialment interessada a començar el seu creixement a Aragó, Canàries, el Nord d'Espanya i Portugal, regions en les quals espera instal·lar-se a mitjà termini.

Dunkin' Brands és un grup de restauració estatunidenca que gestiona més de 13.800 establiments en 44 països de tot el món de les cadenes Baskins Robbins i Dunkin' Donuts. El grup té una facturació mitjana de 6.600 milions de dòlars (4.858 milions d'euros) i més de 1.000 treballadors.