Fitur.- Turespaña presenta una guia en Facebook per arribar a més de 20 milions de turistes

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 21 enero 2010 17:04

MADRID 21 Ene. (EUROPA PRESS) -

L'Institut de Turisme a Espanya (Turespaña) ha llançat una innovadora campanya de promoció a través de Facebook destinada a crear un grup de 'amics' a la xarxa que 'vengui' Espanya com destí turístic i amb la qual pretén arribar a fins a 20 milions d'usuaris.

"Estem convençuts que els millors venedors d'un destí són els propis usuaris", ha assegurat la secretària general de Turespaña, Isabel Garaña, a la presentació d'aquesta nova iniciativa avui a Fitur.

Amb aquesta nova eina, l'organisme prioritza les recomanacions personals entre els viatgers per a promocionar el país i facilita llistes d'aquells llocs més valorats pels usuaris. Per exemple, Cadis, Sevilla i Astúries s'erigeixen com els racons de la Península que "no cal perdre's".

Alhora, els internautes que participin en el grup de Facebook podran seleccionar les millors platges, restaurants, 'vida nocturna' i postes de sol, entre d'altres categories.

MÉS DE 4.000 USUARIS AL COMENÇAMENT

De moment, i malgrat que la iniciativa va arrencar fa a penes uns mesos, Garaña ha assegurat que aquest grup en Facebook, anomenat 'Spain a country to share', supera els 4.000 usuaris, entre els quals se sortegen viatges per portar 'amics' estrangers a Espanya i una setmana de vacances pagada durant tres anys successius.

Dins d'aquesta campanya, el director de màrqueting de Turespaña, Enrique Ruiz de Lera, va avançar que l'organisme convocarà en algunes de les principals capitals europees, com Roma, Londres i París, sortejos de bitllets d'avió per volar a Espanya en les dues hores pròximes i amb 500 euros per gastar. "Així pretenem premiar l'espontaneïtat i el desig de venir a aquest país", ha explicat.

I per als qui acceptin el repte, Turespaña desplegarà 'comandos de rebuda' formats per gairebé 30 persones per rebre als turistes. "És una mostra d'hospitalitat. Volem rebre als turistes com autèntiques 'celebrities' perquè volem conservar-los", ha emfatitzat la secretària general de Turespaña.

Així doncs, l'objectiu de l'Institut de Turisme trenca amb la comunicació tradicional i combina les noves tecnologies amb noves vies de comunicació per inculcar entre els visitants una cultura de confiança basada en les experiències personals.

Contenido patrocinado