PALMA DE MALLORCA, 7 May. (EUROPA PRESS) -
El portaveu d'Unió Mallorquina al Consell, Miquel Àngel Flaquer, ha afirmat avui que adoptar mesures "radicals" com forçar la dimissió del president de la formació, Miquel Nadal, o que "hi hagi enfrontaments" entre els sectors del partit, no serien "la solució" que donés resposta a les discrepàncies existents dins del partit al voltant a la continuïtat del seu màxim dirigent, pel que ha advocat per "trobar el camí de la tranquil·litat i la maduresa".
En declaracions als mitjans durant el ple ordinari d'avui, Flaquer ha assegurat no tenir "la sensació que la cap del president estigui en joc" i alhora ha afirmat "no voler creure" que s'hi hagi ordit una campanya en el si de la formació per forçar la dimissió de Nadal.
Flaquer va incidir que això "s'ha filtrat de manera interessada", i ha subratllat que Nadal "va guanyar un Congrés bastant bé, va tenir valentia de presentar-se i mentre no es digui el contrari, ell és el president". És per aquesta raó que ha manifestat que si dins de la formació "hi ha els qui no estan d'acord amb la seva gestió", que ho debatin en el si de l'Executiva, que "és on es s'aconsegueixen acords" i és l'òrgan que "té les regnes del partit".
"El que UM necessita són moments de reflexió per frenar la voràgine de notícies que s'estan filtrant i que no fan bé a la formació", ha emfatitzat el portaveu regionalista.
D'aquesta manera, ha considerat necessari que els 'uemitas' "recobrin el sentit comú" i constitueixin el partit "que sempre ha estat, amb les característiques que ens han ajudat a tenir la confiança de la població i que ara mateix no s'han escenificat de manera correcta".
Finalment, va desmentir que dilluns que ve hagués convocada una reunió de l'Executiva sinó que "ha estat un rumor", pel que ha afirmat que "no s'ha ajornat res", després de transcendir que aquesta reunió hauria estat posposat a dilluns següent, dia 18. Tot i això, va puntualitzar que això "no vol dir que no ens n'anem a reunir en cap moment".