MENORCA 24 Nov. (EUROPA PRESS) -
La Fundació Destí Menorca participa aquests dies en dos roadshows que organitzen els touroperadors Schauinsland i Wikinger en les principals ciutats alemanyes amb la finalitat de promocionar de manera directa Menorca en un dels mercats turístics amb més gran potencial desestacionalitzador. Aquesta modalitat promocional permet entrar en contacte amb els agents de viatge i reforçar els coneixements que tenen de l'Illa com un primer pas perquè aquests, al mateix temps, puguin vendre-la millor al turista.
Des d'ahir i fins al pròxim 8 de desembre, una tècnica de la Fundació recorrerà les ciutats de Frankfurt, Stuttgart, Munic, Nuremberg, Berlin, Dresden, Dortmund, Hamburg i Hannover, on contactarà amb més de 750 agents turístics de Schainsland als quals mostrarà els principals atractius de l'Illa, fent especial incidència en les possibilitats que ofereix el destí per a la pràctica d'activitats esportives en contacte amb la naturalesa, un dels aspectes més demandats pels visitants germans.
Alhora, des del passat dia 11 de novembre i fins al 4 de desembre, la Fundació Destí promociona l'Illa davant de 2.700 agents de Wikinger, un operador turístic especialitzat en senderisme i cicloturisme, en les ciutats de Hagen, Colònia, Düsseldorf, Hannover, Hamburg, Dresden, Berlin, Leipzig, Stuttgart, Munic i Frankfurt.
Aquestes accions, que se sumen a la portada a terme fa poc amb el majorista Alltours, representen un nou pas de la Fundació Destí per intentar recuperar el pes que el marcat alemany ha tingut tradicionalment a l'Illa.