Gesa Endesa va atendre més de 530.000 trucades dels usuaris el 2007

Actualizado: martes, 15 abril 2008 13:42

PALMA DE MALLORCA, 15 d'abril (EUROPA PRESS)

Gesa Endesa va atendre al llarg del 2007 un total de 530.595 telefonades, de les quals 433.000 estan relacionades amb gestions comercials, mentre que les 97.000 restants van ser motivades per avaries, sent el temps mitjà d'espera pel client de 13 segons en les trucades comercials i 12 segons en les trucades per avaries i amb un temps de gestió inferior a quatre minuts.

Així ho va comunicar l'entitat avui en un comunicat en el qual va informar que entre les demandes més sol·licitades pels clients de la companyia van ser l'alta de contracte, els canvis de titularitat, les avaries, el canvi en la modalitat de pagament, l'aportació de lectures -dels comptadors- i la informació sobre facturació i cobrament de rebuts.

En aquest sentit, Gesa Endesa va realitzar en tot l'any passat més de 9.000 altes de contracte, 61.000 canvis de titularitat, 41.000 canvis de domiciliació, 64.000 lectures, i 101.000 peticions d'informació sobre facturació i cobrament.

Així, de les més de 530.000 trucades que va rebre la companyia, un 96 % van ser ateses pels operadors telefònics del servei d'atenció telefònica en un temps mig inferior a 4 minuts.