L'Audiència jutja aquest dimecres a un home acusat d'agredir a l'empleat d'una discoteca a Eivissa

La Fiscalia demana quatre anys i mig de presó per a l'inculpat

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 21 septiembre 2010 21:10

PALMA DE MALLORCA, 21 Sep. (EUROPA PRESS) -

La Secció Segona de l'Audiència Provincial jutjarà dimecres que ve a Eivissa, a partir de les 10.00 hores, a un jove acusat d'agredir a l'empleat d'una discoteca de la ciutat pitiüsa, en la mitjanit del 9 d'agost del 2005, després que el treballador li demanés que estacionés correctament el seu vehicle en el pàrquing del local. La Fiscalia sol·licita quatre anys i mig de presó per a l'inculpat per un delicte de lesions.

En el seu escrit de qualificació provisional, el Ministeri Públic sol·licita alhora que Jordi Manuel M.B. indemnitzi amb 12.500 euros a l'afectat, Antonio M.H., com a conseqüència de les seqüeles causades.

I és que, tal com explica l'acusació, Jordi Manuel M.B., al costat d'altres dos individus que no han estat identificats, es va acostar a l'empleat en el pàrquing després que aquest li requerís per aparcar bé el seu cotxe, i amb el propòsit de menyscabar la seva integritat física, li va propinar un cop de puny en la cara, el que va provocar que caigués a terra, i a continuació li va donar una puntada de peu.

Fruit d'aquesta agressió, després de la qual l'acusat i els seus dos acompanyants van abandonar amb el seu vehicle el lloc, Antonio M.H. es va fer un traumatisme a la cama dreta amb fractura que ha precisat de tractament metge i quirúrgic, a més de 470 dies de curació. A més, la Fiscalia assenyala que a l'afectat li van quedar diverses seqüeles com cicatrius, una lleu coixesa i dolor en la tíbia i el turmell.

Contenido patrocinado