PALMA DE MALLORCA, 1 Jul. (EUROPA PRESS) -
Un total de 506.983 "bons" conductors de les Balears rebran a partir d'avui dos punts extra per al seu carnet de conduir, després que no hagin perdut cap punt des que ha començat a funcionar el nou carnet de conduir l'1 de juliol del 2006, segons han informat a Europa Press fonts de la Direcció Provincial de Trànsit a les illes.
Així, des que es va posar en marxa el nou carnet, 378 conductors han perdut tots els punts (277 homes i 101 dones), mentre que s'han sancionat a un total de 22.876 ciutadans (16.989 homes i 5.887 dones), als qui se'ls ha retirat un total de 85.346 punts.
A més, un total de 169 conductors de l'arxipèlag han perdut el permís de conduir per la pèrdua de vigència, mentre que 202 estan en tràmit.
D'altra banda, s'han realitzat 32 cursos de sensibilització i reeducació de 12 hores per a la recuperació de fins a quatre punts als quals han assistit 130 alumnes, mentre que també s'han portat a terme 19 cursos de 24 hores per a la recuperació del permís de conduir per pèrdua de vigència, previ examen de coneixements en la Direcció Provincial de Trànsit, en els que han participat 191 conductors.
(HAURÀ AMPLIACIÓ)