Ple.- La Conselleria d'Obres Públiques presentarà el Pla Director del port de Sant Antoni el pròxim 10 de març

PSIB insinua que les declaracions de José Sala són per "compensar el seu disgust" per la "congelació de les seves aspiracions polítiques"

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 15 febrero 2011 19:49

PALMA DE MALLORCA, 15 Feb. (EUROPA PRESS) -

El conseller d'Habitatge i Obres Públiques, Jaume Carbonero, ha anunciat aquest dimarts que el Pla Director del port de Sant Antoni (Eivissa) serà presentat el pròxim dia 10 de març, ja que ja es troba "gairebé finalitzat".

Així ho ha assegurat en resposta a una pregunta parlamentària que el socialista Joan Boned li ha realitzat després que l'alcalde d'aquest municipi, José Sala, critiqués l'abandonament de certs projectes per part del Govern i del Consell d'Eivissa.

En aquest sentit, Boned ha afirmat desconèixer si aquests retrets de Sala tenien "algun fonament" o si, per contra, han estat "per compensar el disgust" que tenia a causa de la "congelació de les seves aspiracions polítiques", ja que Sala va fer públic el seu desig de concórrer pel Consell, malgrat que el candidat 'popular' finalment ha estat Vicent Serra.

Carbonero ha assegurat que les declaracions de Sala sobre els projectes desenvolupats en el seu municipi "no descriuen la realitat" i ha avançat que durant els pròxims dies es lliuraran 25 Habitatges de Protecció Oficial i que divendres que ve es portarà a terme el sorteig entre els 35 sol·licitants.

A més, ha recordat que, segons tots els informes tècnics, el projecte per a la construcció de la ronda sud de l'autovia de Sant Antoni no té resolta l'evacuació de les aigües pluvials i ha indicat que amb la via de l'aeroport ja té "suficients" infraestructures "inundables".

Finalment, Boned ha reprotxat a Sala que ara faci aquestes declaracions i que quan governava el PP en les institucions no "s'atrevís" a fer aquestes reclamacions.

Contenido patrocinado