El PP critica la lentitud del Consell de Menorca en la fixació de les tarifes de taxi

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 27 octubre 2009 19:02

MENORCA 27 Oct. (EUROPA PRESS) -

El grup popular al Consell insular de Menorca es va pronunciar avui en relació amb la protesta que els taxistes van protagonitzar ahir al ple de la institució insular. La portaveu popular, Joana Francis Pons Vila, ha assenyalat que "aquest fet suposa una prova més de la ineficàcia de l'equip de govern insular del PSOE i PSM-Verds".

Els populars van exigir a l'equip de govern més agilitat en la seva gestió i és que, segons Pons Vila, l'obligació del governant passa per resoldre les qüestions de la vida diària dels ciutadans. "Tot i això, sembla que a Menorca els nostres governants estan més interessats a fer oposició a la pròpia oposició o a dir-li quines dades pot donar a la ciutadania", ha afegit.

Els professionals del col·lectiu de taxistes van reclamar ahir l'aprovació de les tarifes interurbanes perquè puguin entrar en funcionament els taxímetres instal·lats en els cotxes. En aquest sentit, la portaveu del grup popular ha lamentat que molts taxistes han pagat de la seva pròpia butxaca els més de 1.000 euros que costa la instal·lació d'un taxímetre sense que, de moment, ho hagin pogut utilitzar.

"La lentitud amb la qual es mou l'administració insular suposa un greu perjudici no només per a aquest sector sinó per a tota aquella persona que vulgui gaudir de la seguretat de pagar una carrera regulada per un taxímetre oficial", ha criticat Pons Vila.

"El pla de carreteres, els camps de golf, un servei de neteja de platges en condicions, la simplificació administrativa necessària per possibilitar activitats de de cara a desestacionalitzar el turisme i ara també la lentitud a l'hora de permetre l'ús dels taxímetres, són, per posar un exemple, les proves que els menorquins patim un equip de govern sense idees i paralitzat", va sentenciar la portaveu popular.

Contenido patrocinado