Ryanair anuncia rutes entre Palma i Eivissa amb Eindhoven i Bremen

La companyia presenta una oferta d'un milió de places a sis euros per celebrar-ho

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 23 diciembre 2010 18:18

PALMA DE MALLORCA, 23 Dic. (EUROPA PRESS) -

Ryanair ha anunciat la implantació el pròxim any de dues noves connexions des de l'aeroport d'Eivissa amb Eindhoven (Holanda) i Bremen (Alemanya) i una altra entre Son Santjoan i Eindhoven d'aquí al seu procés d'ampliació de rutes amb els aeroports de les illes.

La nova ruta entre Eivissa i la ciutat holandesa començarà el 29 de març i tindrà una freqüència de tres vols setmanals, mentre que la connexió amb l'aeroport alemany començarà el 27 de març amb dos vols setmanals.

El responsable de màrqueting i vendes de l'aerolínia per a Espanya, Luis Fernández-Oscat, ha dit en un comunicat que, amb aquestes noves connexions, són ja vuit les rutes anunciades per Ryanair per a la temporada que ve d'estiu Eivissa amb Oslo Rygge, Estocolm Skavsta, Dublín, Màlaga, Reus, Càller, Eindhoven i Bremen.

En el cas de la nova ruta entre Palma i Eindhoven, aquesta entrarà en funcionament el 27 de març de 2011 i tindrà una freqüència de quatre vols setmanals.

"Tant Holanda com Alemanya han estat dos països que han sabut afrontar la crisi i ja es troben en la sendera del creixement econòmic. Això permetrà que l'estiu que ve més holandesos i alemanys puguin permetre's anar-se'n de vacances buscant el sol i la platja", ha afegit.

"El seu alt poder de despesa, unit a la seva predilecció per hotels de quatre i cinc estrelles, repercutirà d'una manera molt positiva sobre l'economia i la recuperació de la indústria turística en l'illes", ha apuntat.

Ryanair ha inaugurat aquest any a Eivissa 12 noves connexions. A més de les rutes internacionals, la companyia connecta l'illa amb cinc ciutats de la península, entre les quals hi ha Madrid, Barcelona i València.

En el cas de Son Sant Joan, a més de la nova connexió, Ryanair ha anunciat que ampliarà l'estiu que ve les freqüències de la ruta amb Liverpool, tenint d'aquesta manera un vol diari, el que contribuirà a l'augment de britànics a l'illa i afavorirà d'igual manera la recuperació del sector". La companyia ha inaugurat aquest any set noves rutes en amb Palma.

Per fer el començament de les noves rutes entre les illes i Eindhoven i Bremen, l'aerolínia ha llançat una oferta d'un milió de places a sis euros en tota la seva xarxa de rutes.

Contenido patrocinado