SEVILLA, 3 May. (EUROPA PRESS) -
L'aerolínia de baix cost Ryanair comença aquest dimarts una nova ruta des de Sevilla a Eivissa, sumant-se així a les quatre rutes noves des de l'aeroport de Sa Pablo amb Ancona, Bordeus, Estocolm i Santander.
El responsable de màrqueting i vendes per a Espanya de Ryanair, Luis Fernández-Mellado, ha indicat que "Ryanair està encantada d'inaugurar aquesta setmana cinc noves rutes des de l'aeroport de San Pablo de Sevilla".
El començament d'operacions d'aquestes cinc noves rutes tindrà lloc al llarg d'aquesta setmana: Eivissa, aquest dimarts; Ancona i Santander, dijous, i Bordeus i Estocolm dissabte que ve.
L'obertura d'aquestes noves cinc rutes i un tercer avió basat contribueix sense cap mena de dubte a l'expansió de Ryanair a l'aeroport de San Pablo, "dada que contrasta amb el descens d'altres companyies aèries".