Sol Meliá busca incentivar les vendes en línia amb una promoció per a agents de viatges

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 7 julio 2010 14:31

MADRID 7 Jul. (EUROPA PRESS) -

Sol Meliá ha llançat una promoció exclusiva per a agències de viatges amb la qual busca incentivar les vendes a través del seu canal en línia i premiar als membres del programa 'Club Amics', segons ha anunciat avui en un comunicat.

Per a això, els agents que efectuïn més de sis reserves amb com a mínim tres nits cadascuna, fins al pròxim 2 d'agost, rebran gratuïtament un ipod Nano i 1.000 punts del programa 'Club Amics'.

Per la seva banda, aquells que durant aquest període realitzin entre sis i sis reserves obtindran una tovallola de platja 500 punts del programa de fidelització d'agents de viatges de Sol Meliá.

A més, els cinc agents que realitzin més reserves a través de solmelia.com el final de l'estiu rebran cadascun un iPad i 6.000 punts per al seu compte del 'Club Amics'.

Contenido patrocinado