El Teatre del Mar acull aquesta setmana 'Mirall Trencat'

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 14 abril 2008 16:21

PALMA DE MALLORCA, 14 d'abril (EUROPA PRESS)

El Teatre del Mar acollirà des d'avui i fins al 18 d'Abril la representació teatral 'Mirall Trencat', una obra dirigida per Maritxell Roda, i basada en la novel·la de l'escriptora catalana Mercè Rodoreda, que aquest any es compleixen 100 anys del seu naixement.

'Mirall Trencat' té la participació de les actrius Savina Figueras, Mirentxu Múrgoles i de l'actor Agustí Sanllehí, membres de la companyia Accés Teatre, i durada aproximada de la qual és d'una hora i mitja.

L'obra és un reflexe directe de l'època històrica de l'autora, i de les circumstàncies que va viure, reflectint els conflictes socials i polítics del segle XX a Catalunya.

A través de diferents generacions familiars, Rodoreda parla sobretot del pas del temps i de la mort, retratant la desesperança d'un període que va trasbalsà la història d'un país, en què la Guerra Civil va trencar amb la societat espanyola, que gaudia d'una gran riquesa econòmica, cultural, artística i literària.

El Teatre del Mar és una sala de teatre independent que dóna cabuda a obres allunyades del circuit teatral comercial i en què actors de renom i amateurs tenen l'oportunitat de representar els seus muntatges, la major part de les vegades, d'enorme qualitat i per un preu més d'acord amb la butxaca.

Contenido patrocinado