PALMA DE MALLORCA 23 Oct. (EUROPA PRESS) -
El Teatre Principal de Palma acollirà a partir d'avui l'exposició 'Faust, una òpera per dins', que recull un total de 26 fotografies realitzades per Enrique Vidal i Bartomeu Canyellas.
Segons un comunicat, aquests dos fotògrafs van seguir tota la preparació i el muntatge de 'Faust', de Gounod, una producció del Teatre Principal que es va estrenar el passat dia 26 de juny obrint la XXIII Temporada d'Òpera de la històrica sala.
En aquesta exposició, organitzada per l'Associació per al foment de la lírica a Balears Passione Lírica, es poden veure des dels primers assajos i estadis preparatoris fins a la nit de l'estrena.
Alhora, l'exposició estarà oberta al públic fins al pròxim dia 25 de novembre. Aquesta mostra es podrà veure a la sala del segon pis i estarà a disposició del públic durant les funcions de l'esmentat període durant la mitja hora prèvia al començament de l'espectacle.