Thomas Cook amplia el seu servei d'atenció en línia per touroperadors britànics

Actualizado: jueves, 11 septiembre 2008 14:52

MADRID, 11 Setembre (EUROPA PRESS) -

L'operador turístic alemany Thomas Cook ha incorporat un nou programari en la seva pàgina web, dirigit als touroperadors britànics, per millorar el seu servei on line, ha informat avui el grup turístic en un comunicat.

La nova funcionalitat, dissenyada per l'empresa RightNow, permetrà accedir de manera ràpida a la informació de la companyia i respondre de manera interactiva en funció de la demanda.

Així, el programa, batejat amb el nom 'Ask Thomas' (pregunta a Thomas), permetrà respondre a les consultes dels agents britànics amb frases de dos o tres línies i completar les respostes amb informació addicional que pot ser útil pels usuaris.

El director comercial de Thomas Cook, Marc Bennett, va destacar que el nou servei permetrà els touroperadors disposar "d'informació efectiva, específica i adaptada a les seves necessitats" sobre l'oferta de la companyia, el que "beneficiarà per igual el client i l'agent".

Des del seu llançament, el web del grup --www.thomascookworld.com-- ha incrementat el seu nombre de visites que, actualment, arriba als 17.000 usuaris registrats.