Turespaña elegeix Eivissa com a escenari per a la seva campanya de promoció mundial

Actualizado: miércoles, 28 julio 2010 19:57

Diversos racons de l'illa seran l'"aparador d'Espanya en tots els mercats del món en els pròxims dos anys"


EIVISSA, 28 Jul. (EUROPA PRESS) -

L'Institut de Turisme d'Espanya (Turespaña) ha elegit Eivissa com a escenari per a la seva pròxima campanya gràfica de promoció a escala mundial. El projecte, que consisteix a una sèrie de sis fotografies, recull diferents racons de l'illa i se centra especialment en la promoció de Dalt Vila i els seus béns declarats patrimoni de la humanitat.

L'equip de treball ha recorregut altres municipis de l'illa, filmant en cala d'Hort, cala Salada, cala Comte, el port d'Eivissa i el mercat de les Dàlies.

Aquesta campanya "serà l'aparador d'Espanya en tots els mercats de turisme del món durant els pròxims dos anys, amb la importància d'aquest sector per al país i per a la nostra imatge exterior", resa la carta enviada per Turespaña a l'Ajuntament d'Eivissa, segons ha destacat el consistori en un comunicat. A més, les fotografies s 'utilitzaran en una campanya publicitària al Regne Unit.

L'agència McCann Erikson s'ha encarregat de la part creativa de la campanya, l'execució de la qual s'ha encomanat al fotògraf Javier Pla, a través de la seva productora Plaques Imatges S.L.

Els treballadors d'aquesta productora, un equip compost per 15 persones, entre estilistes, maquilladores i directors d'art, es va traslladar diumenge passat a l'illa per començar la producció del reportatge. L'agència eivissenca Devamodels es va encarregar d'organitzar el càsting per elegir a les models.

La campanya promocional sortirà al mercat anglès dins d'un parell de setmanes a través d'internet i de diferents mitjans gràfics.