Uns 60 funcionaris es tanquen a la Gerència de Justícia per demanar millores salarials

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 20 febrero 2008 14:02

PALMA DE MALLORCA, 20 de febrer (EUROPA PRESS)

Prop de de 60 funcionaris de l'Administració de Justícia de Balears continuen tancats a la Gerència de Justícia, al número 6 del carrer Posada de la Real, a Palma, com a forma de pressió per reclamar al Govern central una equiparació salarial amb els funcionaris de les regions que compten amb les competències transferides.

Segons ha informat a Europa Press el president de CSI-CSIF a Balears, Andrés Bou, de moment romanen asseguts als passadissos i en les oficines amb pancartes i xiulets. Als peus de l'edifici es troben diversos dispositius d'agents antidisturbis preparats per actuar, prèvia autorització de Delegació de Govern.

La intenció dels funcionaris, va explicar Bou, és seguir allà tot el matí fins que els obliguin a sortir a l'exterior. Abans de penetrar a l'edifici, la comitiva de funcionaris es va presentar com cada matí cap a les 10.00 hores davant de la Delegació de Govern, va fer un recorregut a peu per la costa de la seu del Parlament fins a arribar a la seu del PSOE.

"Una vegada allà uns quants espontanis ens dirigim fins a la Gerència de Justícia per augmentar la força de les nostres reivindicacions", va explicar Bou.

Va indicar que van optar per "endurir" les mesures de protesta, en complir-se el dotzè dia de vaga que mantenen des del passat dia 4 per reclamar millores salarials que els equiparin amb el personal transferit a les comunitats autònomes.

A més de Balears, estan convocades a la vaga set comunitats (Astúries, Castella i Lleó, Castella-la Manxa, Extremadura, Múrcia, Rioja), Ceuta-Melilla i Òrgans Centrals (Tribunal Suprem, Audiència Nacional, Fiscalia General de l'Estat, Registre Civil Central, Jutjats Centrals del Contenciós).

Contenido patrocinado