MADRID 9 Jul. (EUROPA PRESS) -
Air Berlin ha llançat un nou programa de fidelització per a petites i mitjanes empreses, a través del qual les empreses obtindran 'business points' per cada viatge de negocis que realitza un dels seus treballadors fixos, segons ha anunciat en un comunicat.
Aquest servei permetrà a l'administrador de perfils de cada empresa accedir a les reserves de vols i a l'historial de reserves de tots els treballadors, i únicament caldrà indicar el nombre de client a l'efectuar la reserva, independentment del canal de distribució elegit.
Dins del territori nacional, els 'business points' s'abonaran per a les reserves efectuades en tots els trajectes d'Air Berlin i Niki entre la Península Ibèrica i l'aeroport de connexió --centre d'interconnexió de vols-- de Palma de Mallorca.
Addicionalment, s'obtindran punts en tots els vols per Alemanya i a destinacions de viatges de negocis rellevants a Europa, així com a determinats destinacions de mitjana i llarga distància (els EUA, el Canadà, Tel Aviv, Caire, Bangkok i Ciutat del Cap).
El nombre de punts obtinguts es regeix per la distància, la tarifa i la classe del vol. Després, els 'business points' podran ser canviats per vols de premi, tant domèstics com internacionals.
La participació en aquesta iniciativa és gratuïta i compatible amb l'acumulació de milles per al programa de passatgers freqüents 'topbonus'.