Armengol diu que seran les "polítiques progressistes" les que "detinguin les mentides de Vox"

Campos: "Armengol és collaboradora necessria del procés separatista a Balears"

La presidenta del Govern, Francina Armengol, en el Parlament.
La presidenta del Govern, Francina Armengol, en el Parlament. - PARLAMENT IB - Archivo
Europa Press Islas Baleares
Publicado: martes, 12 noviembre 2019 13:25

   PALMA DE MALLORCA, 12 Nov. (EUROPA PRESS) -

   La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha assegurat aquest dimarts en el ple del Parlament que seran les "polítiques progressistes" les que "detinguin les mentides de Vox".

   Armengol ha respost així les crítiques abocades pel portaveu de Vox, Jorge Campos, que, entre altres assumptes, li ha demanat quan "traur a MÉS per Mallorca del Govern" i l'ha criticada perqu consideren que "és collaboradora necessria del procés separatista a Balears".

   Campos ha dit també que entén que Armengol estigui "nerviosa" doncs és "responsabilitat seva" la prdua d'un dels diputats a nivell nacional --a Balears el PSOE ha passat de tres a dos diputats, després de les eleccions del 10 de novembre-- i ha reivindicat que el seu partit és el que "més summa en vots" a la Comunitat i "ja és tercera fora" a nivell estatal.

   Armengol, pel seu costat, s'ha referit al líder del PP, Biel Company, que, segons ha dit, "ha preferit anar-se'n a Madrid a una reunió de partit i deixar Vox a l'oposició". "No ens estranya que celebrin perdre les eleccions", ha manifestat.

   D'altra banda, Armengol, en resposta al portaveu d'El PI, Jaume Font, ha reivindicat la necessitat que a nivell estatal "hi hagi un Govern estable" que tingui un "full de ruta que coincideixi amb els interessos de Balears".

   Davant aix, Font li ha instat al fet que aen l'mbit estatal no es pot tornar a debatre el Rgim Especial de Balears (REB) o la necessitat de millora del sistema de finanament. "S'han de posar les piles", li ha demanat.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado