Actualizado 08/09/2008 16:50 CET

Aviba confia que la situació de Futura es resolgui de la millor manera perquè afecti tan poc com es pugui als treballado

Informa que els passatgers que puguin veure's afectats són informats i traslladats al destí amb altres avions noliejats per a l'ocasió.

PALMA DE MALLORCA, 8 Sep. (EUROPA PRESS) -

L'Associació d'Agències de Viatges de les Balears (Aviba), va lamentar avui la situació per la qual està passant la companyia aèria amb base a Palma, Futura, i va expressar el seu desig que aquesta es resolgui de "la millor manera", perquè no afecti "tan poc com es pugui" als treballadors de la mateixa, ja que dels 1.200 que l'empresa té en la seva totalitat, un total de 600 operen a Balears.

Així ho va exposar en declaracions a Europa Press, el president d'Aviba, Pedro Iriondo, qui va sostenir que els touroperadors noliejaran avions per traslladar a aquells passatgers que tinguessin programat el trajecte amb Futura.

En aquest sentit, va assegurar que s'informa "a cada moment" als passatgers afectats del que passa i de la solució que l'operador turístic els proposa per tornar al lloc d'origen.

Preguntat sobre com pot afectar aquesta situació de l'aerolínia als usuaris, Iriondo va apuntar que al tractar-se d'una empresa 'xàrter' no venen directament places de vol, sinó que es "compren paquets".

Finalment, va lamentar que l'actual crisi econòmica que engloba a tot el país, afecti a una empresa amb seu a Palma, com és Futura, ja que afecta l'economia balear.