El PP de Menorca reclama millores a l'àmbit de la informació turística

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 11 febrero 2009 18:58

MENORCA 11 Feb. (EUROPA PRESS) -

La portaveu del grup popular al Consell insular, Juana Francis Pons, ha criticat avui la gestió de l'administració insular en relació amb les oficines d'informació turística de l'Illa, "un servei necessari a l'hora de combatre la difícil situació turística de Menorca i l'estacionalitat", ha assenyalat.

"El servei d'informació turística és testimonial durant l'hivern", va sentenciar la consellera popular, que ha denunciat que no es cobreix un horari adequat a les demandes dels turistes durant les èpoques de l'any que l'ocupació és menor, com per setmana santa i al començament i final de la temporada.

En aquest sentit la portaveu del grup popular ha anunciat avui que presentarà una proposta d'acord durant la pròxima sessió plenària del Consell instant a l'administració, que assumeix les competències en matèria d'Informació Turística des de 1993 (actualment gestionades per la Fundació Destí Menorca), a mantenir obertes les oficines durant tot el dia de manera interrompuda i incloent els caps de setmana i dies festius durant el període de vacances de Setmana Santa així com durant la temporada turística, a més de coordinar el seu funcionament amb els diferents municipis de l'Illa que disposin d'oficina d'informació turística.

Els populars reclamen també que el servei d'informació s'articuli de manera que durant la temporada d'hivern es mantinguin obertes, com a mínim, les oficines turístiques ubicades a l'Estació d'Autobusos de Maó i Ciutadella, així com la de l'Aeroport.

"Un dels primers contactes que efectua el visitant amb les administracions i serveis públics de l'Illa és l'atenció en les oficines d'informació turística de manera que l'articulació d'aquest servei és fonamental", ha apuntat la consellera popular.

Contenido patrocinado