AC Hotels i NH Hoteles, les cadenes més ben valorades per la premsa espanyola, segons Ipsos

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 10 septiembre 2008 16:53

MADRID, 10 Set. (EUROPA PRESS)

AC Hotels i NH Hoteles es van situar com les cadenes més ben valorades entre els periodistes espanyols a l'estudi KAR --'Key Audience Research'-- 2008 de reputació corporativa a Espanya, realitzat per Ipsos.

En el sector de les hoteleres, la premsa va considerar que les dues companyies seran les de "major èxit" els anys vinents, a més de destacar que AC Hotels en primer lloc i NH Hoteles en segon, posseeixen una estratègia corporativa "més potent i clara" i són les "millors" en gestió empresarial, segment en el qual Sol Meliá es va situar en el tercer lloc.

Alhora, els periodistes espanyols van apuntar a NH Hoteles, seguida de Sol Meliá i AC Hotels com les cadenes amb una "estratègia forta i clara amb els mitjans".

Tot i això, la totalitat dels públics que van participar en l'enquesta van suspendre a les empreses en les seves polítiques de Responsabilitat Social Corporativa (RSC).

El director corporatiu d'Ipsos Public Affairs, Jorge Díaz, va explicar que l'objectiu de l'estudi era mesurar la reputació corporativa del sector hoteler "pel pes específic i la importància creixent que aquesta indústria té en l'economia espanyola".

Les conclusions d'aquest informe sectorial corresponen als resultats de l'enquesta realitzada a més de 100 periodistes dels principals mitjans de comunicació. L'Estudi KAR analitza la situació econòmica i mesura la reputació corporativa de les principals empreses del país, tant les incloses en l'Íbex-35 com altres representatives de diversos sectors rellevants per a l'economia espanyola.

Contenido patrocinado