MADRID 5 Ago. (EUROPA PRESS) -
Aldeasa ha emprès un projecte durant els mesos de juliol, agost i setembre per animar les seves botigues dels aeroports de Palma, Barcelona-El Prat, Màlaga i Alacant amb actuacions i música en directe.
Segons informa la companyia en un comunicat, en cadascuna de les botigues es realitzaran activitats diàries durant les tres hores de màxima afluència de públic en els aeroports.
Concretament, a Barcelona-El Prat i Màlaga actuaran tres ballarins de flamenc i un saxofonista de jazz, mentre que a Palma i Alacant únicament intervindran els ballarins.
A més, els artistes intervindran amb el públic i els invitarà a provar alguns dels productes que es trobin a la venda en les botigues.
Aquesta acció de 'màrqueting emocional' s'emmarca en la iniciativa 'The Shopping Experience', amb la qual Aldeasa busca convertir el pas dels clients per les botigues en "tota una experiència d'oci més enllà de la mera compra", que permeti "promocionar a artistes i productes locals".