CCOO i UGT confien que entre avui i demà s'aixequin els precintes dels tres hotels de la cadena GPS

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 5 octubre 2010 19:22

EIVISSA, 5 Oct. (EUROPA PRESS) -

Els sindicats CCOO i UGT confien que entre avui i demà s'aixequin els precintes dels tres establiments turístics del Grup Platja Sol (GPS) que han estat tancats la setmana passada per deficiències en les seves instal·lacions.

El secretari general de CCOO a les Pitiüses, Felipe Zarco, ha manifestat que segurament avui s'aixequi el precinte dels apartaments Atzaró i demà els dels hotels Tropical Garden i Panoramic.

El sindicalista ha indicat que, de moment, també es paralitza el tancament previst d'altres establiments hotelers de la cadena, segons els han traslladat des del Consell d'Eivissa.

Així i tot, els administradors del grup hauran de reformar aquestes instal·lacions durant l'hivern per poder legalitzar-les de de cara a la temporada turística que ve. Una comissió de treball integrada pels membres de la màxima institució eivissenca, els sindicats i els administradors del grup vetllarà perquè aquestes reformes s'executin de manera correcta.

Pel que fa a la situació financera que travessa la companyia hotelera, representants del Consell acompanyaran als responsables de GPS que acudeixin als bancs per sol·licitar crèdits amb els quals fer front als pagaments de les nòmines del personal dels mesos d'octubre i novembre.

Contenido patrocinado