PALMA DE MALLORCA 13 Nov. (EUROPA PRESS) -
El Consell de Govern va aprovar avui, a proposta de la Conselleria de presidència, el decret que regularà la gestió de les queixes i els suggeriments sobre el funcionament dels serveis públics de la Comunitat Autònoma, amb l'objectiu de "satisfer les expectatives" de la ciutadania en relació amb els serveis públics que presta l'executiu balear.
Així ho ha indicat la portaveu del Govern, Joana Barceló, en roda de premsa posterior, on ha explicat que aquesta normativa és una conseqüència pràctica del Segon Plan Estratégico de Qualitat del Govern, aprovat el desembre del 2007. Dins d'aquest Pla tenen una "gran importància", ha assenyalat Barceló, les iniciatives relacionades amb l'atenció directa a la ciutadania, sobretot les queixes i suggeriments sobre el funcionament del sector públic.
D'aquesta manera, amb aquest nou decret s'articula un sistema de gestió que treu partit a les noves tecnologies i es regula un procediment únic per a tota mena de queixes i suggeriments.
"L'opinió dels ciutadans és imprescindible per conèixer la qualitat dels serveis que ofereix l'Administració, suposa una oportunitat per treure el màxim profit als canals de comunicació i, en definitiva, un estímul per millorar els serveis públics de la Comunitat", ha afegit la portaveu.