PALMA DE MALLORCA 19 Jul. (EUROPA PRESS) -
Efectius del Cos Nacional de Policia, pertanyents a la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d'Eivissa, han detingut a D.J.S. home de 44 anys i de nacionalitat estatunidenca, en un vaixell que fa la línia entre Barcelona i Eivissa, després de trobar-li en les seves pertinences 90 pots d'èxtasis líquid i un altre bot amb una petita quantitat de MDMA.
En un comunicat, la Policia Nacional ha informat que l'arrestat ja ha estat posat a disposició de l'Autoritat Judicial acusat d'un delicte de tràfic d'estupefaents i per una Requisitòria del jutjat d'Instrucció número 24 de Barcelona.
Així, la detenció es va practicar com a conseqüència d'un control efectuat a Bord del vaixell que fa la línia entre Barcelona i Eivissa per la Brigada Mòbil de Seguretat Ciutadana.
Després d'efectuar les comprovacions pertinents, els agents que presten servei a bord del vaixell van procedir a la detenció del Sr.J.S. al constatar l'existència de la Reclamació Judicial.
Després, una vegada en terra es va procedir al registre de les seves pertinences trobant-se-li 90 pots d'èxtasis líquid i un altre bot amb una petita quantitat de MDMA.