L'hotel Atzaró, l'Hisenda Na Xamena i Cas Pla són els tres establiments de l'illa que el rotatiu recomana
EIVISSA, 17 Febr. (EUROPA PRESS)
L'hotel Atzaró, l'Hisenda Na Xamena i Cas Pla són tres dels establiments de l'illa que recomana conèixer el diari britànic Telegraph, en la seva edició del passat 1 de febrer. La periodista Sasha Bates afirma que l'hotel Hisenda és "elegant i luxós, amb vistes impressionants" i aconsella "no perdre's l'experiència" de gaudir d'un bany en les seves cascades sobre el penya-segat, coincidint amb la posta de sol.
La Fundació de Turisme d'Eivissa ha col·laborat en aquest viatge de premsa per a promocionar l'illa al mercat britànic en temporada baixa. Alhora, Sasha Bates recomana l'agroturisme Atzaró per als més joves i l'hotel Hisenda per als hostes de més edat.
Respecte Atzaró, destaca que es troba en una zona amagada de l'Eivissa més rural i que ofereix una decoració entre àrab i asiàtica en un entorn que combina la naturalesa i una gran profusió de plantes aromàtiques que creixen al voltant d'escultures modernes i del disseny més actual. La periodista recomana conèixer el seu restaurant.
Aquest article també posa en relleu el restaurants Amant Beach Club, de Cala Llonga, perquè ofereix una vista impressionant i un ambient molt suggerent a un preu més que raonable. A més defineix com a "exquisit" el restaurant de l'agroturisme Can Curreu. També recull l'oferta més econòmica, però també gustosa del restaurant "Sabors Naturals", a Sant Joan.
Finalment, Sasha Bates es refereix a l'hotel Cas Pla com "el lloc perfecte per amagar-se", pel que considera que és ideal per als qui no volen veure absolutament a ningú. La periodista opina que aquest lloc "és un rabeig de pau, ideal per als que busquen un lloc aïllat i solitari".